2009.04.26
27,1km 8.30 --> 14.30
Nagyon kellemetlen hely a léoni albergue, és a ma reggelig ott tartózkodók sem segítettek ezen sokat.
Jonas úgy ébred, mint akinek csak bal lábai vannak. Azt mondta, hogy egy órát sem aludt, és az éjszaka folyamán folyamatosan érezte, ahogyan egyre betegebb lett. Nekem az alattam alvó francia öregharcossal gyült meg a bajom, aki minden egyes alkalommal becsukta az ablakot, amint az egy kicsit is kinyílt. (Nem csak én nyitogattam, hanem a szoba 48 másik lakója is.) És akkor még nem szóltam, hogy a csapat 06.30-kor már díszkivilágítás mellett folytatta készülödését.
Hát igaza volt Eduardónak, privát szobákba kell menni. :)

Egy kis piritós és lekvár, valamint kakaó után indultam is ki. Apró városnézés, persze minden zárva, a szombat este romjainak, illetve a hazafelé poroszkáló teenagernek látszó tárgyak megfigyelése, és két mégis nyitva tartó bolt édességkészleteinek megdézsmálása után egyedül folytattam utam az elváló útvonalak közül azt választva, ami a föút mellett halad a térkép és a könyv szerint.
Hiba volt.
A könyv téved két pontban is. A camino ezen ága a föúton halad, és nem mellette, valamint a föút forgalma koránt sem csökkent olyan sokat attól, hogy 100 méterre mellette autópálya épült. És én is alábecsültem a vasárnapi forgalmat. Autózajos, kevéssé elmélyülö utam volt, de legalább sikerült a holnapi célig (Astorgáig) tartó utat megfelezni, és holnap sem kell 30km fölött teljesítenem.

Volt egy érdekes ebédem egy kaminos Bar-ban, ahol Johannes elmondta, a spanyolok és franciák nem alszanak nyitott ablak mellett - amit ö sem ért - de már volt neki is problémája a nyitogatás-csukogatás területen. Beértem San Martinba, és arra gondoltam, megyek még 7km-et a következö szállásig.
Hogy mégsem tettem, annak a 6EUR-os különszoba ár, és az ingyen net is okai voltak, nemcsak az, hogy Astorgában ígyis-úgyis megállok! :)
Nemigen vannak itt ismerös arcok, meglátom, hátha tudok új storykat összeszedni a régi csapattal való holnapi találkozás elött...

A bejegyzés trackback címe:

https://caminobb.blog.hu/api/trackback/id/tr611087481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása