2009.05.02
20.7km 8.30-->14.00

Mire kimásztam az ágyból, már csak két szobatársam maradt, nyugodtan tudtam pakolni, és nyolckor már el is hagytam a kellemes kis koleszt.
Filóztam azon, hogy magammal vigyem-e a most elsö alkalommal kapott "eldobható matrac és párna huzatot", de gondoltam nem cipelem azt a 10dkg, amit együtt nyomtak. (Korán volt, na!)
A tegnap esti sürgés-forgásból kevés maradt reggelre O'Cebreiroban, hazahúztak a vadul mulató spanyol-kelták. Két hely volt nyitva, a még mindig hangosan nagybögözö és skót-dudáló hely, ahova most sem mertem belépni, és a jól csengö "Meson Celtic". Na itt ettem egy finom, de drága reggelit. Ez kicsit felbosszantot, tehát még nem lettem angyal. Huh. Már aggódtam... :)

Igaza volt a könyvnek az elöttem elterülö völgyekbe áramló pára/köd/felhö és a mögöttem felkelö nap olyan látványt eredményez, amiért érdemes volt megmászni ezt az 1300m magas hegyet tegnap. Wow. Tejtengerben úszó, repülö dombok és hegycsúcsok.
Akkor tehát most már tényleg gall földön járok. És ráadásul hegyröl lefelé.
Úgy érzem, hogy Galiciában még a tehenek is többet isznak, mint máshol. Legalábbis csípösebb szagú a szaruk. És ma elég sokat kaptunk belöle. :)
Egyedül megyek, kicsit gyorsabban, mint tegnap gondoltam volna, de azért tempósan. Felszaladok a Alto do Poio-ra, és rájövök, hogy a GPS-em konzekvensen 50-60 méterrel magasabbra tesz engem, mint a táblák. Nem használható ez a Z koordináta na...
Három óra séta után tartok egy órás szünetet, kenegetem a lábam, eszek, és találkozok Jonas-szal. Közösen fejezzük be a mai távot, ami elég kevés nekem, de a lábamnak pont elég.
A három kastélyáról elnevezett hely elég kis luk, de legalább vannak benne kocsmák és boltok is.
Isteni a szállás fürdÖszobája, azt hiszem szerelembe estem. Kiadós zuhany után kis netezés, és már indulok is a 25fokos spanyol nyarat élvezni! ;)
Gondoljatok rám szeretettel, majd mesélek hogyan sikerült az este!

A bejegyzés trackback címe:

https://caminobb.blog.hu/api/trackback/id/tr741098967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása